Friday, January 13, 2012

Hati yang terusik..

Malam ni xtau la nape..terdetik dihati nak kongsi citer n masalah aku..

Sebenarnya,..malam ni aku rasa sangat2 sedih dan berdebar2....mungkin jgak keadaan
kesihatan ku yg kurang memuaskan dan fikiran ni asyik melayang jauh semasa hari
penyemakan dokumen bagi calon gstt..owhh..betul2 stress,.suami ku ckp xpayahla fikir.
tp aku asyik fikir je,..sbb aku betul2 perluka job ni..aku betul2 bminat nak jadi cikgu.....
selagi xtercapai cita2 aku selagi itu aku rasa tekanan dan asyik fikir..
lagi satu,..aku sgt2 stress bila org asyik duk tanya..

bila nok buleh adik??

Bila nbak ada baby??

Ada isi doh ko???

Bakpo x leh baby lg??

Ado isi doh??

Adooooooo malamm!!

Soalan-soalan ni memang terus menusuk jantung! Hati seolah2 dicucuk sembilu..!!
walaupun aku ni bukan jenis yang cepat terasa hati tp aku terlalu sensisif bila orang tanya pasal baby..
Betul2 tersentuh dan agresif.....

Arghhh..sgt2 sensitif..

Mungkin juga sebab ikatan perkahwinan aku nih dah masuk 3 tahun...tp masih lg xde baby.....huhuhu..
kadang2 sakit kepala aku fikirkan hal ni..dahla macam2 hal yg terpaksa ku tempuh dan mcm2 hal jgak aku
terpaksa fikirkan....huh!




0 comments:

Post a Comment

Love is...
© CeNdaNa PuTeH - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace