Friday, January 20, 2012

hari yg bahagia

Salam,..entry kali ni ada sedikit kegelenyaran..hahaha..


bukan apa..entahla,..rasa bahagia yg amat berada disamping suami tersayang...
layanan cinta hatiku ni nampak lainla..bnyak sudah perubahan2 membina..hikhikhik...
bahagianya..dulu cinta hatiku ni garang skit...dia memang cmtu..sifatnya kot...tp skrh dia dah bnyak berubah...
sgt2 memanjakan aku...owhhhhhh..bahagianya..heheh....
hari ni aku lepak kat umah n sebelah petangnya plak aku lepak kedai makcik aku...
best gak ek duk kedai kopi tgok2 org n xtaklah bosan sgtkan..!
si cinta ku plak ke umah kawannya...berlatih dikir katanya..aihhhh..dikir..dikir..dikir... aje yg dia tau..
tp xpe..yg penting dia xabaikan aku n xbuat halll..dah cukup2 menggembirakan aku..heeeeeee

malam ni ada persemabahan dikir barat kat Kg Limau Nipis..Bako!
cinta hatiku bersama Pokku kamal,Meli Tumpok n Fadil Telekong....program anak angkat UITM Machang...

harap2 xhujan,kalau x hancuss program...!

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© CeNdaNa PuTeH - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace