Monday, April 23, 2012

Mengharapkan berita gembira untuk aku dan suami...

hari ni xtau la,.rasa nak update blog jer,..bosan..sedih n terkilan sgt kot...

Kat sekolah hari ni aku rasa cam xnak cakap ngn sape2 pun,..rasa sedihla...fikiran asyik fikir nak baby jer..nak baby...nak baby,..! dan satu hal lagi,..iaitu pekerjaan tetap sbgai seorang guru..napelah susah sangat nak dpat tetap nih..kdg2 aku dah jemu jadi guru sandaran,..guru ganti neh,..aihhhh..mcm2 hal betul la....kdg2 terkenang sgt pd masa depan nih,..xtau la mcmna nasib depan hari,..
Risau yg amat...!! kepada allah tempat aku memohon...sesungguhnya aku rasa amat tertekan,..jadi guru sandaran tidak terlatih yang xtau nasib macamna..susahnya hdup ni kan....semuanya susah...keje susah...!!

Macam2!!!!

Aku pun dah naik bosan asyik merancang je hdup...takut kalau dpt susah plak,..kan kursus perguruan mana boleh pregnant...tp skrg aku dah xnak pikir dah,..harap sgt aku dpt melanjutkan peljaran dlm bidng perguruan,..menunggu masa je nih,..
Aku n suami dah nekad xnak merancang dah,...kitorang nak dpt baby dalam masa terdekat nih..semoga allah permudahkan segalanya,..sesungguhnya hati ini amat sayu bila melihat baby orang lain,...
aku dah xnak merancnng lagi...semoga bila aku pregnant nnti akan ada rezeki yang dtg,..semoga allah akan mmberkati kami sekeluarga,..aminnnnnnn....

0 comments:

Post a Comment

Love is...
© CeNdaNa PuTeH - Template by Blogger Sablonlari - Font by Fontspace